6.2. Anularea comenzii
În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat Restaurantul Tinecz, de preferință prin telefon, transmițând detaliile comenzii. Dacă restaurantul acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă restaurantul refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/ sau comanda este în proces de livrare către locația dumneavoastră, comanda nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.
În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Restaurantul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 14 zile lucrătoare, incluzând și taxa de livrare inițială, achitată pentru livrarea produselor, dacă este cazul.
Restaurantul partener poate anula o comanda dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil Restaurantului. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.